14 Ağustos 2009 Cuma

Mutlu Gelinim BEN !



Neye niyet neye kısmet, biliyorsunuz resimlerden yola çıkıp gerçeğine ulaşmak istemem huyum oldu! Gelin görün ki, kuaförüm kuaförlüğünü yaptı ve resimlerini götürdüğüm topuz modelleri için " Sinem'ciğim bu saçlar çoôk klasik biz sana şööle sıkı bi topuz yapalım, daha asil daha şık dursun" dedi asil sözü beni benden aldı, bir bayan olarak tabiki ben de kuaförümün dediğinin üstüne laf söyleyemedim, o herşeyin en güzelini bilirdi ne de olsa! Sonuçta ben hiç düşünmediğim sıkı bir topuzla Gelin olmuştum :)) E tabi hayalimdeki saç bambaşkaydı, ama o gün size de söz verdiğim ve bir önceki yazımda belirttiğim gibi ne olursa olsun mutlu gelin olucaktım!! :))

Küçük bir not:

Gelin ayakkabımın altına ismi yazılan arkadaşlarıma ispatı olarak fotoğrafını gönderiyorum, görülüyor ki ablam kendi adını yazdıktan sonra sallamış :)) ve neyazıkki bazı arkadaşlarımın ismini yazmayı unutmuş ...zaten tükenmez kalemle yazıldığı için, gecenin sonunda hala silinmemişti yani adı yazılmayanlar üzülmesin..

Hiç yorum yok: