11 Kasım 2011 Cuma

Bath & Body works just landed !!!

Böyle coğrafi konum olmaz olsun... :))
Ya biz Asya - Afrika - Avrupa gibi 3 kıtayı birleştiren bi köprü, coğrafi açıdan en şanslı ülke değilmiyiz ? E o zaman nie ben global alışveriş yapamıyorum özgürce, isyanım var...çaresizim, şu elim kolum bağlı halime bi çözümü olan var mı ? (Acaba ben bu durumu başbakana falan mı taşısam :))

Sevdiğim markaların Türkiye'ye ürün gönderememelerine sinir oluyorum, klavyeyi fln parçalamak geliyor içimden :)) Şöyle istediğimiz yerden istediklerimizi getirsek artık ya....O kadar sepete at, kavuşama...

Neyse...
 
İyi haber: Bath & body works harikası Türkiyeye geldi, ama İstanbul'a ...

http://www.bathandbodyworks.com/home/index.jsp sitede şuan inanılmaz indirim var, çok da güzel şeyler var ama malesef gönderisi yok... (depreştim yine...)


Öyle güzel ürünleri var ki bu Amerikalı cici markanın, sunumu, paketleri ile karşı konulmaz bir çekim gücü yaratıyor, şimdilik Türkçe siteleri yok, dualarım önce Ankara'ya da açılması ve online alışveriş de yapabilmemiz yönünde :)) Yarabbime binlerce şükür ki :)) sevdiğim markalar bir bir geliyorlar ülkemize...

Bu markanın Victoria Secret ile işbirliğinde olduğunu da ekliyim...


yeni yıl da yaklaşıyor yaa...
 El sabunları, ev kokuları, vücut losyonları, duş jelleri....

 Parfümler...

Hiç yorum yok: