9 Ocak 2012 Pazartesi

Ufak ufak başlayalım ... Yaka, broş ... çalışmalarım ...


Akşam işten gelince, yemek faslından sonra şöyle bir iki saat kendime vakit ayırarak yaptığım bi kaç küçük şeyi paylaşıyorum sizlerle... aşağıda gördüğünüz minik kuşu, top shop'ta bi kazakta görmüştüm, krem kazağın üstüne altın sarısı boncuklarla işlenmişti, yapabileceğimi düşündüm ve hemen bu elektrik mavisi bluzumle kavuşturdum onları, böylece bluzumu daha da sevdim ...




Bu bluzum ise, çabuk sıkılacağım kadar sadeydi, hemen içten gelen bir refkeksle böyle olmasını hayal ettim, 12 sıra çember şeklinde pul içine cam boncuk, içine de bir sıra ...bir kaç da kurdele ve artık daha güzel....


Vee bu yaka kenarlarına kalın kurdele diktikten sonra tam anlamıyla bitip, her türlü kullanımla bluzlerimi süsleyecek, böyle bir yaka vardı üstüne bu boncukları diktim, romantik olsun azcık diye de inciler....



Meselaa....


Bu iki broşumu da evde olan kurdelelerden yaptım, bazen atkıma takıyorum, bazen çantama bazen de bluzlerime ya da kazaklarıma


Tüm bunları tamamen elimde yaptım, işin ilginci dikiş bilmemem, ama şu aralar bi dikiş makinası alıp istediğim herşeyi yapmak istemiyor da değilim...



Hiç yorum yok: