13 Nisan 2012 Cuma

Bedava verseler bile giymem dedikleriniz ?

Maksat biraz daha kaynaşmak, paylaşmaksa bu yerinde bir yazıdır. Zira hakkınızda bilmek istediklerim var :))


Bedava verseler bile asla giymem, yapmam, takmam dediğiniz şeyler nelerdir?


Şu kombini yapmam da diyebilirsiniz.. 


Tabi ki moda olunca giyiyoruz da takıyoruz da ama onun dışında asla giymeyeceğiniz bir şey var mı?


BANA HERŞEY YAKIŞIR DİYEMEYECEĞİM DURUMLARA SEBEP OLMAMAK İÇİN; 


ASLA GİYMEM
  • ÇORAP ÜSTÜNE AYAKKABI
Soket çorap üstüne açık ayakkabı giymem, giymem, giymem !


OOOOOOOĞĞĞĞ NÖÖÖOOO !!!




  • SÜPER PLATFORM ŞEFFAF TERLİK
Yani resmine bile tahammül edemediğim bir şey daha!  Açık, şeffaf platform terliklere DAYANAMIYORUM !!! Yüksek derece de alerjim var...

  • KARGO PANTALON 
Bir ara modaydı da şimdi çok şükür unutuldu, Cargo pantalonlar kalın ve maskülen görüntüsüyle son derece kaba ve zerafetten uzak bir görüntü veriyordu.

Kalın fitilli özellikle de kahve tonlarındaki kadife pantalonlarını da sevmiyorum !


  • KRAVAT 
Maskülen bir hava vermek istiyorsam kravat takmam,
Sevmiyorum, se ve mi yo rummm 


  • TOPUKLU SPOR AYAKKABI
Klasik düşünmek gerekirse, spor ayakkabı ne içindir? spor içindir, rahat ve konforlu olması gerekir. + Topuklu spor ayakkabı ne içindir ozaman? Koşu bandında catwalk yürümek için olmasa gerek!

  • KOYU TEN RENGİ İNCE ÇORAP   Tontonlar giyebilir ama ben asla! 



ASLA YAPMAM

  • TAKMA TIRNAK  
Aman Tanrım, bu resimleri paylaşarak bugün kendime eziyet ediyorum hem de yüksek dozda! Cadıya benzemeye hiç niyetim yok, bu uzun, sivri tırnaklarla!






  • ÇİZGİ ÇİZGİ RÖFLE SAÇ

Evet asla dediğim bir diğer konu, çizgi çizgi atılmış arada siyah beyaz kadar bariz renk farkı olan röflelere ve bunları görmeye dayanamıyorum! 



  • DÖVME 
Dövme ayarında yapıldığında severim, ama şu resimdeki gibi tablo şeklinde yapılınca anlamıyorum, bir insan kendisine nasıl bunu yapabilir?


Hiç yorum yok: