9 Nisan 2012 Pazartesi

Bileklik ve kolye yaptım

Son derece yoğun bir haftayı geride bıraktım, hafta sonu iznim ise çabucak geçti ama ne zamandır aşağıdaki cicileri yapmak istiyordum. Ve işte ! devamı da gelicek.
Yanlız bunları yaparken bir yere tutturmanız gerekiyor veya biri tutarsa çok daha kolay yapılıyor. (Sevgili eşime teşekkür ederim, yardımları için)
Her iki aksesuar da iplerin zincire sarılmasıyla yapılıyor.



Yapılışları:
Siyah bileklik
İstediğiniz uzunlukta iki renk veya tek renk 2 adet zinciri (geniş halkalı olması tercihen) şekildeki gibi
ikiye katladığınız iple birleştirin, ortasına parlak taşınızı koyarak, zincirlerin ortasından ve taşın üstünden sarın. Bu şekilde kolyenizi tamamlayın.




Bunlar da son yaptıklarım:  İnce halka bir bilezik etrafına sıralı straz taşları, renkli iplerle sararak yaptım.

Soldaki ikisini Mango'dan aldım diğerini ben yaptım.





Hiç yorum yok: