3 Nisan 2012 Salı

Hassas cildime Bioderma çözüm olacak mı?

Kozmetik ürünlere ne kadar düşkün olsam da daha doğal olanlarını tercih etmeye çalışıyorum, bunun için de eczane ürünlerine yöneldim. Hassas bir cildim var, yanak bölgem biraz kızarık ve kuru, T bölgem ise zaman zaman karma, bu yüzden işte bu ürün tam bana göre diyemedim bu zaman kadar. Zaten çoğu markanın sadece hassas cilde özel bir ürünü de yok. Ben de Estee Lauder'ın Verite serisini kullandım. Ama bana iyi gelmedi. Hatta bir şişesi olduğu gibi duruyor. Türkiye'de bir kozmetik mağazasına gittiğinizde iyice kafanız karışıyor, kendi çapında havalı ve çok tecrübeli! satıcı bayanlar kendi ürünlerini satmaya çalıştığı için orda sizin ihtiyaçlarınız önemsenmiyor.

Ben de herkes öve öve bitiremeyince Bioderma ürünlerini sipariş verdim, Online Eczanem.com dan. Resimdeki ürünleri (BIODERMA Sensibio DS Cream 40 ml Alana + Bioderma Sensibio H2O 500 ml HEDİYE) 47 tl gibi bir fiyata satın aldım. Oldukça uygun ve kargo ücreti de ödemedim. Bu ürünlerin yanında Nuxe ürünleri de aldım. Bakalım gelince sizlerle paylaşıcam.


Hiç yorum yok: