11 Temmuz 2012 Çarşamba

Sephora kozmetik alışverişim, Herborist Tai-Chi maske ve Cargo

Evet bugün bunu bir kez daha anladım ki kozmetik alışverişi benim için ihtiyaç olmaktan çıkmış, gereklilik haline gelmiş. Sırf kozmetik blogu açsam daha iyi. Geçen ay ki free shop kozmetik alışverişimden sonra bu ay hiç bir kozmetik almıcaktım bide. Bugün bunları görünce yine dayanamadım.

Ama buna şaşırmayın, Sephora'da size herşeyi yaptırabilecek süper indirim var! Geçen haftaki krem alışverişimden sonra indirim oranına tekrar + %30 indirim eklemişler.

Kendimi çok ama çok frenlemiş halimle yine de birşeyler aldım, hala aklım bir kaç şeyde de kaldı. İlk olarak uzun zamandır, herkesin öve öve bitiremediği bir maskeden bahsedicem.  Çin mallarına karşı hep bir önyargım vardı ama neye elimizi atsak artık Çin malı. En iyi markalar bile Çin'de üretilince kabullenmek  kaçınılmaz oldu. Ancak bu sefer bile bile bir şeyi Çin malı diye aldım.


Herborist Tai- Chi maske seti
Çin'de, sağlığa yararlı bitkilerden yararlanarak üretilen bu maskenin, Yin ve Yang filozofisine dayandığı için bir tarafı siyah bir tarafı beyaz renk. Denge felsefesi ile ortaya çıkan Yin tarafı, yüzünüzü derinden temizlerken, Yang tarafı, teninizi bütünleştirerek pürüzsüz ve nemlendirilmiş bir cildiniz olmasını sağlıyormuş. Bakalım deneyip görücez. Benim cildim hassas ama yine de benim için bile uygun olduğunu söylediler.


Bu setle beraber, deneme boy kremler ve maskeyi çıkarmayı sağlayan aparat 156 tl den önce 95 tlye sonra da sanırım 70 tl civarına düşmüştü.




Çantalı Cargo'lar


Sephora'da sevdiğim markalardan biri Cargo'dur. Özellikle allıkları çok güzel. Çok şık bir çanta içinde, yumuşak siyah göz kalemi, küçük boy rimel ve lip gloss, bir tane simli gri far ve far fırçasından oluşan bu seti görünce aldım hemen. 35 tl !!! ye düşmüş. Tavsiye ederim.



Bu allıkta yazın hep kullandığım bronz renk olduğu için alındı. 16 tl ! :))
Çok karlı bir iş çıkardım bence. ! Yine olsa yine yaparım ... hihihihiiii :))

1 yorum:

pınar dedi ki...

merhaba memnun kaldın mı herborist setinden?