21 Ağustos 2012 Salı

Herşey ederi kadar!

Konu: Bunlara bu para verilir mi ?
Anafikir: Herşey ederi kadar. ama herşey !

Her gün şaşıracak bir şey oluyor!
Online alışveriş sitelerinde gezinirken, yok artık! saçmalamış dediğim anlarım oldu. Bazı şeyler o kadar basit, o kadar düz ve hiç bir özelliğe sahip olmasalar da neden bu kadar pahalı?  Bunları birileri almasa hala bu fiyatlara satılıyor olamazlar, o da zaten konunun bana şaşkınlık yaşatan tarafı.

Aaaah bu çorap, hayallerimi süsleyen, mutlaka kendisi için paraya kıyacağım :))) "Sonia By Sonia" adlı markaya ait bu zevksiz çorap, 102 euroymuş! da 54 euro'ya düşmüş. Alalım hemen!


 Yine aynı markanın kırmızı atkısı ne kadar dersiniz? 326 euro!!! :))) zaten bi bu atkıyı taksak tamamdır o kadar farklı ve tarz ki :)))


Eveeeet, yukarıdakilerden bir tık daha yaratıcı olan atkı ise "Sister By Sibling" ürünü, peki ne kadar? 567 euro



"Sass and Bide" markasına ait bu sıradan pullu bluz 319 euro!

Mürebbiye olmayı bazen ben de severim ama bir örgü fiyonk için 125 euro ödemem! Gerçi o da 32 euro'ya düşmüş :)) Bu arada yine de almak isteyen ! olursa diye markayı da söyliyim : "Flouzen"


Saç bantlarını severim, "Johnny Loves Rossie" markasına ait bu bant da güzel ama 49 euro'dan 25 euro'ya düşmüş!

Tabiki renkler ve zevkler tartışılmaz ama şu yeşil bluzun durumu nedir? Aztek - etnik karışımı ama yine de zevksizlikten kurtulamamış. 270 euro!

Muhteşem yeşil bluz: "Jonathan Sounders" :)

Veee bu saç bandı,  Flouzen markasına ait ve sanırım bana en çok şaşkınlık yaşatan parçalardan biri, bakmayın benim bu kadar küçümsediğime, kendisi 170 euro imiş!!
Tüm ürünler Asos.com'da gezinirken dikkatimi çekti. Bana hak verdiğinizi umuyorum :))





1 yorum:

Nerwen dedi ki...

hahahaa kesinlikle hak veriyorum :D hatta üstüne para verseler takılmayacaklar da var bence :)