8 Eylül 2012 Cumartesi

Rengarenk bir Lush !

Hey siz Lush severler veya muhtemelen bu yazıdan sonra sevecekler...
Lush çok güzel ama neden makyaj ürünleri yok diyenler! 
Bu yazı sizin için!


Size Lush'tan en kalıcısından, en parlağından, en canlısından rengarenk haberler getirdim. Benim nasıl bir Lush sever olduğumu daha önceki yazılarımdan bilirsiniz, ama beğenmediğim veya bana uymayan ürünleri de anlatmaktan kaçınmadığımı da. Ancak benim için Lush'ı diğer markalardan ayıran en önemli özelliği, bir ürün almadan önce, o ürünün size uygun olup olmadığını test etmeniz için verilen deneme ürünleri konusuna oldukça cömert davranılması bunu da ekledikten sonra konumuza geçebiliriz.

Yine bir alışveriş günümde, başkentte yaşamanın ayrıcalıklarından biri olan 2 Lush mağazasından birine uğradım. Biri Gordion, diğeri ise 365 AVM'de. Beni her zamanki güleryüzü ile Gordion Lush'ın müdürü Zuhal Hanım karşıladı ki, heyecanından Lush' a yeni bir şeyler geldiğini anladım. Açıkçası ben yeni bir sabun, balistik vs ile tanışmayı beklerken, rengarenk kozmetikleri görünce daha memnun oldum.


Önce Zuhal Hanım, sizle bir oyun oynayalım dedi, Sulu boya paletine benzeyen bu standı çevirmeye başladı ve ben bu esnada gözüme çarpan 3 rengi belirledim, kırmızı, elektrik mavisi ve çimen yeşili, (bu oyunu siz de oynamak istiyorsanız Tık tık)  sonuç olarak strong, kontrol ve healthy kelimelerini seçtim, bu 3 renk benim karakteristik özelliklerimi anlatıyormuş, gerçekten ilgimi çekti.


Oyundan sonra asıl merak ettiğim makyaj ürünlerinin yapısı, içeriği, kalıcılıkları vs di. Öncelikle söylemeliyim ki daha kalıcısını görmedim, renkler çok başarılı, dağılımları çok iyi, mesela farları toz gibi olmadığı için sürüldüğü gibi kalıyor, dip linerın sürülüşü çok kolay, rujların renkleri çok net ve parlak.
Fiyatlarına gelince 40 tl civarında ve likit oldukları için oldukça uzun süre kullanabiliyorsunuz. 
Bu halleri ile beni oldukça tatmin ettiler. Yalnız ben yine rujlarla uyumlu dudak kalemleri de görmek isterdim.



Peki içerikleri? 
Lush daima daha doğala gitmeye, daha az kimyasal kullanmaya çalışmakta istekli bir marka. 
Mesela yukarıdaki göz kaleminin içeriğine baktığımda parabenin olmaması beni memnun etti. Paraben olacaksa bile en az oranda ve bu yüzden en alt kısma yazıldığını öğrendim.Bunun dışında tüm ürünlerinin kapları geri dönüşümlü ve benim en çok önemsediğim diğer bir konuda hayvanlar üzerinde deney yapılmaması! 


Kısacası fazlasıyla artı özelliği ile Lush makyaj ürünleri baya iddialı gözüküyor. Özellikle hala neon renkler modayken Lush mağazalarından birine mutlaka uğrayın derim ki eğer Ankara'da yaşıyorsanız, bu yazıyı okuduğunuzu belirterek, Zuhal hanım ve ekibiyle bir tanışın, sadece satışta değil satış sonrası da size oldukça yardımcı olacaklarını ve Lush'tan memnun kalacağınızı göreceksiniz.


Henüz çok yeni ürünler olduğu için kullanım deneyimlerinizi, yorumlarınızı bu yazının altına paylaşırsanız sevinirim...

2 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

fantasy - calm - confident :)

bayıldım buna !

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorlar :)

beauty-n-fashionlove