27 Şubat 2013 Çarşamba

Zara ve Mango'nun yeni sezon aksesuarları

Yeni sezon start verdi ve gözümüz bayram etmeye başladı, ilk  heyecanları yaşadığımız şu aralar ünlü markalar da yeni cicilerini birer birer bizlerle buluşturmaya başladı. İşte iki marka, Zara ve Mango'nun yeni sezonunda yer alan aksesuarlarından bazıları. Aslında ben Forever New'in yeni aksesuarlarına bayıldım ama malesef resim olarak kaydedemeyince blogumda yer veremedim ama rengarenk, zarif ve bol taşlı aksesuarları siz de seviyorsanız bence mutlaka bi Forever New, internet sitesine tıklamalısınız !

Mango'nun yeni sezon aksesuarlarının bol taşlı olması beni çok mutlu etti, özellikle aşağıdaki taşlı küpe ve yüzüğü çok beğendim.
49.9

          79.9




Yüzük, 39.9 küpe 49.9



Zara ise bu sene aksesuarda çok etnik gibi geldi bana, her ne kadar bir kaç tasmalı, kuru kafalı, çivili aksesuara yer verse de.

49.9
 59.9                                                                                                  49.9

49.9


Forever New'den sadece bu kolyeyi paylaşabiliyorum, dediğim gibi sanırım bi çok yeni sezon aksesuarım burdan olucak, çok beğendim.Baharın ve yazın enerjisini yansıtacak bir çok ürüne yer verilmiş.




Hiç yorum yok: