4 Mart 2013 Pazartesi

Kozmetik ürünlerimden bir kesit ve tavsiyelerim

Kişisel bakım ürünleri, kozmetik benim için temel ihtiyaçtır, hobi olsun diye bahane edip aldığım bir çok ürün de var gerçi de:) işte bu düşkünlüğümle kah saçmaladım çok paralar verdim kah sırf o ürün marka diye iyi olmasa bile inatla kullanmayı sürdürdüm :) ama bu aralar bu huyumdan vazgeçip biraz da uygun ve yeni alternatifleri araştırdığımda gördüm ki hem uygun hem de kaliteli ürünler var. İşte bi ürüne takılıp kalmayıp, araştırmak lazım.  Bath&body works, Estee Lauder, Yves Rocher, Down Under Naturals, Giovanni gibi bir çok markanın bazı ürünleri ile ilgili görüşlerimi anlatmaya başlıyorum.
 
 
Bath and Body Works eminim benim gibi bir çok Ankaralı şehrimize mağaza açılmasını dört gözle bekliyor, gerçekten buna değer çünkü çok başarılı. Aşağıdaki ürünleri bir İstanbul seyahati sırasında almıştım, bu kadar almama rağmen yetinemeyip tüm mağazayı eve taşıyasım geldi. O kadar çok koku çeşidi var ki mutlaka birini seversiniz.
 
PARFÜM: Ben Parfüm ve Body sprey seçiminde Into the Wild Passion Primitive' i tercih ettim. Oldukça fresh, çiçeksi ve kalıcı.
 
EL KREMİ: Yine dünyanın bence en güzel kokulu (yasemin-leylak karışımı gibi) Butterfly Flower el kremi yumuşacık yapıyor
 
MUM-KOKU: Mumları çok güzel kokuyor ama odayı buram buram kokutmuyor benim sevdiğim: naneli - çikolata.
Ama odam güzel koksun bi de çiçekli olsun diyorsanız Sweet Pea'nin bir iki damlası yetiyor.
 
AROMATHERAPHY: İşten yorgun argın eve geldim, üstümdeki stresi nasıl atarım sorusuna en güzel yanıt aromatheraphy ürünleri. Ben denemek için küçük mavi şişelerdeki ürünlerini aldım, tercihim: vanilyalı lavanta bir de mumunu yakıyorum tam terapi oluyor.
 
LOVE LOVE LOVESİMLİ VÜCUT KREMİ: Hani patlayan şekerler vardır ya çıtır çıtır, işte bu öyle bir krem ki vücudunızda çıtır çıtır bir etki yaratıyor, şişesi deodorant gibi ve çok eğlenceli birşey üstelik simli!! :) denemeniz lazım anlatmakla olmaz :) 
 
BODY SPLASH BALİ:  Aslında kavun-mango kokusunu çok sevmezdim ama bunu çok sevdim, yaz ayları gelsin de hemen kullanıyım diye sabırsızlanıyorum, bu arada simli :)
 

Yves Rocher
Benim için çok yeni bir marka olmakla birlikte kullandığım ürünlerden çok memnun kaldığım için diğer ürünlerini merak etmekteyim. Ama bu ürünler bir başka niye mi? Benim için yüzüme sürdüğüm şey çok önemlidir; belki cildime parabenli - kimyasallı birşeyler sürerken umursamıyor olabiliyorum ama yüzüme çok itina ediyorum. İşte Yves Rocher'ın BİO serisi %98 organik yani içinde öyle boyaymış - parabenmiş bulamazsınız, üstelik aloe veralı, ben yüz temizleme jelini ve kremini aldım, bir de deodorantını. Jeli çok ama çok hafif, su gibi ve buna rağmen göz makyajını bile süper çıkarıyor. 0 ACI!  Kremi  de güzel.
                                                 
Bir de Brillance Shine saç maskesini aldım ki saçlarım ışıl ışıl parlasın diye ve gerçekten öyle oldu. çok memnun kaldım.

Bunlar da diğer saç ürünlerim :

Öncelikle en baştaki mega boy 500ml ama Watsons'dan 12 tl'ye aldığım Parabensiz Naturals Olive şampuanı çok beğendiğimi söyliyim, saçımı hiç yormuyor ve yumuşacık yapıyor.  Down Under Natural's da bir o kadar harika! Ben serumu ve argan sıvı saç kreminden çok memnunum ama Gratis'ten aldığım Giovanni adlı markanın hiç bir ürününden memnun kalamadığımı da belirtiyim, saçı yumuşatsın diye aldığım ürünler bile çok sertleştirdi.

 
Estee Lauder Verite :(
 
Bunlar da son olarak bitsinler diye kendilerine baskı yaptığım, gözlerinin içine baktığım ve yukarıdaki tüm ürünlerden daha pahalı aldığım Estee Lauder marka hassas cilt serisi ve kuru cilt toniği. Beklentimi karşılamadılar, cildimin hassasiyeti için de çok bir şey yapamadılar malesef.

 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sinemcim çok güzel bir yazı olmuş. Önerdiğin ürünleri denemeye çalışacağım. Peki Bioderma'nın denediğin ürünleri var mı?

Yasemin dedi ki...

çok faydalı bir yazı olmuş, ben de down underın argan yağını kullanmaya başladım, şu sıralar saça yoğunlaştım, şampuan arayışındayım, zeytinyağlı şampuan beni cezbetti, fiyatı da ekonomikmiş