16 Nisan 2013 Salı

ŞEFFAF ÇANTALARI SEVİYORUZ


 
 
Bu aralar çantamızın içindekileri göstermeye bayılıyoruz, hatta şeffat çanta arayışlarımız her zamankinden daha fazla. Ben ünlü markalardan görselleri paylaşmadan önce size Accessorize, Zara ve Forever New'den şeffaf çantalar bulabileceğinizi belirtiyim. Fiyatları da uygun. Ayrıca yazımın sonunda "ŞEFFAF ÇANTA" yapımı da ekledim.
         
ZARA  59 TL                                                                                                FOREVER NEW -99 TL
 
ACCESSORİZE -100 tl civarı
 

Twist 99 TL
 
İlk görseller en beğendiğim, Shourouk'a ait. 675 Euro (mini not: markanın ayrıca müthiş aksesuarları da var shourouk
 
Louis Vuitton


Valentino




HERMES
 

Michael Kors'un enerji saçan mavi çantasını da çok sevdim


ŞEFFAF ÇANTAMIZI KENDİMİZ YAPALIM - DIY-
 
Fikir vermesi için paylaşıyorum, çok basit ve yapımı kolay, tek sorun şu şeffaf çantalardan edinmek, acaba yapı marketlerde var mıdır? Şeffaf çanta edindikten sonra bize kalan üstünü süslemek, mesela burda taşla süslenmiş çok ta şık olmuş.
 

 



 


2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben şeffaf cıkolata kutusundan denedım başarılı oluyor
markayı sımdı unuttum ama kutusu hem sert hem şeffaf hemde ustunde stıcker vs yok ustune sap yapıştırmak bıraz uğraştırıcı ama kendıne güvenen denesın
sevgıler

Missinem dedi ki...

çikolata kutusu mu? nerden aldınız, kesinlikle denenebilir, ilginç olabilir. zaten şeffaf materyalini bulduktan sonra kolay.