1 Haziran 2009 Pazartesi

- Kendi Zevkinin Evine Yansımasının Müthişliği -
17 Temmuz yaklaşırken evlilik hazırlıkları da gittikçe hızlandı, gerçekten hem zevkli hemde çok yorucu bir hal aldığını söylemem gerek, ama yıllardır evim için planladıklarımı gerçekleştirme zamanı geldiği için bu yorgunluğa değecek diye düşünüyorum...Genelde yurtdışı ürünlerini beğeniyorum, türevlerini burda bulmak hem zor hem de masraflı olabiliyor... şimdilik evime kendi tasarladığım iki sandalye hediye ettim :)


Bunlar Tam Benlik !

Ben bu seneye kadar avize sevmezdim, hatta evdeki avizelerimizi de atmamız için anneme ısrar eder dururdum, gerçi onlar kristal taşlı klasik avizelerdi, neyse, gelgelelim, bu resme taktım kaldım bu resim yüzünden evimize gittik şu siyah avizelerden aldık, neyseki resimde gördüklerimin gerçeğini bulabilecek kadar şanslıydım, bi sevdim bi sevdim, meğerse tüm ihtiyacımız buymuş :))

Bu görüntüyü de ilk gördüğümden beri çok severim, bende çok rahat, sıcak bir izlenim uyandır, yine bu resim ışığında, salonumuz için böyle pofuduk koltuk bulmayı başardık, baktıkça salonumuz için ne kadar doğru bir tercih yaptığımızı düşünüp kendimizi kutluyorum, zevklerimizin aynı olmasına, aynı şeyleri beğenmemize de çok seviniyorum...

Varak ayna çok şık...

Yatak başlığını çok sevdim...



Bu berjeri görünce, aklıma ananecim geldi, vardı benzeri, yıllar önce.. şimdi sorduğumda çoktan başkasına verildiğini öğrendim..oysa ben iskeletini çok sevmiştim ve onu tekrar istediğim değişik kumaşlarla döşeticektim :((

Hiç yorum yok: