17 Mayıs 2010 Pazartesi

LUSH Ürünlerim

Türkiye'de yeni yeni tanınan, organik ve el yapımı ürünler sunan "LUSH"ın bir çok ürününü kullandım ve genel olarak sevdiğim bir marka, kalıcı kokuları, cezbedici renk renk ve çok çeşitli ürünleri beni mutlu ediyor, kullandığım ürünlere bloguma yer vermek istedim...web adresi tık tık .....http://www.lushturkey.com/......

Lush tan ne kadar çok şey almışım, özellikle 30 dan fazla sabunum var, balistiklerimde çok! şeklini kokusunu beğendiğim herşeyi almışım :)) oyüzden burda tek tek yazamayacağım, zaten sabunları ve duş jelleri balisticleri bi harika, kokusunu beğendiğinizi alın!!! bütün banyonuz kokacak kullanmasanızda, ben şimdi çok beğendiklerimi ve ilginç olanları paylaşabilicem sizinle...
İşte burdalar:
Fever ve Shimmy Shimmy seviyorum sizi....
Kendileri nemlendirme özelliği olan masaj kremleridir.
Fever
Shimmy Shimmy, simli vücut kremi elinizde ısıtarak kullanıyorsunuz, yaz aylarının vazgeçilmezi...
Flying Fox, yasemin kokulu katı parfüm...

ŞAMPUAN, SAÇ KREMİ,SAÇ MASKESİ,


PC: kafamda iki kişilik saç mevcut bu halimden memnun olsam da bazen başa çıkmak zor oluyor...kabarıyor, ama neyseki kolay şekil alıyor, ayrıca biraz da kuru yapısı var. dolayısıyla bu zamana kadar bir çok markanın ürünlerini kullanarak kendime uygun ürün bulma arayışındaydım, buldum diyebilirm..godiva, trichomania, yasmin maske...hepsi işte burda...
Saç Maskesi: 10 Puanı hakeden sensin "Jasmin and Henna Fluff Eaze "

Adından da anlaşılacağı gibi, yasemin kokulu yani benim en sevdiğim koku, bir de saçımda günlerce bu kokunun kalması, harika gerçekten!! sanki parfüm şişesinin içine düşmüşüm gibi, gülümseyerek dolaştım bir iki gün bu ürün sayesinde!!! sadece kokusu da değil, saçlarımı yumuşacık yaptı, kullanımı standart saç maskeleri gibi, banyodan önce 1 saat saçımda beklettim. Tek dezavantajı gramajı çok az ve hemen bitiyor,bi de benim gibi saçınızı uzunsa biraz masraflı, ama değer bence...

Katı Saç Kremi: "Tropical Fruit Jungle " Sen de İyisin...



Tropikal gibi değil de çam gibi kokuyor ama hoş bir kokusu var, yapısı da mum gibi, iyi durulamazsan saçta kalıyor, aslında pek kullanışlı olduğunu söyleyemem ama etkisi iyi, eğer ılık suda çok az bir parçasını çalkalayıp eritirsen, sıvı saç kremi gibi daha kolay kullanabilirsin... Bu arada çok uzun süre dayanıyor.

Saç derisi için, dökülmeyi önleyici Bar "SNAKE OİL"
Saç derim az sonra okuyacağınız REHAB şampuandan ötürü tahriş oldu ve snake oil' in bana iyi geleceğini düşünerek kullanmaya başladım, ama kullanımı çok zor geldi bana, kalıp halinde ve katı olduğu için masaj yaparak friksiyon uygulaması olumsuz tarafı, pek bir etkisini de gördüğümü söyleyemem.

VEGANESE ve AMERICAN CREAM Sıvı Saç Kremleri



Neden mi? Bu ikisi saçımı yumuşatamadılar ayrıca veganese güzel kokmuyor, American koku olarak daha iyi...

Seni sevmedim "REHAB" Şampuan
REHAB' in sitesindeki olduça iddialı yorumlarını okuyunca işte aradığım bu dedim hem saçımı temizleyecek hem yumuşatacak saç uçlarımı bile onaracaktı. Ama bana ağır geldi, saç derimde kaşıntı yaptı, kuruttu ve dolaştırdı, belkide benim saç tipime uygun değildi. Retread saç nemlendiricisi ile birlikte kullandım ama ondan da memnun kalmadım.
"BİG" Şampuan ?

Kaya tuzu gibi değişik bir görüntüsü var, bu parçalar saçım da nasıl eriyecek diye merak ettim önce, ama azıcık bir parçası bile hemen kartopu gibi köpük oluyor. Rehab' den daha iyi ama aynı şekilde saçıma Big de ağır geldi, normal ve yağlı saçlar için uygun olabilir.
Katı Şampuan Karma Bomba, Trichomania ve Godiva...!!!

Karma Bomba Sanki Tropical Jungle'ın şampuanı gibi, kokuları aynı, memnun kaldım, Ama Yasemin kokulu Godiva ve yine hoş kokulu Trichomania çok çok güzel, saçımı yumuşatıyor, nemlendiriyor aynı zamanda da temizliyor. Avantajları seyatte çok iyi, bavuluma atıyorum ne eriyor ne de yer kaplıyor.

İşte böyle benim için Lush nasılmış anlatmış oldum...

Hiç yorum yok: