12 Ekim 2011 Çarşamba

Boyuyor....Boyuyorum...

3 gündür evdeyim, bu kadar zor olacağını bilmeden, bir an öce kurtulmak istediğim 20'lik dişimden kurtulmak için, pazartesi günü çektirdim, ama meğer benim dişim gömükmüş, çok ağrılı bir çekim oldu, çok uğraştırdı..3.günüm olmasına rağmen hala şiş ve zonkluyor...Dişlerime bundan sonra aynı acıyı çekmemek için daha iyi bakmaya karar verdim, Her neyse evden çıkamadığım için internet ve televizyona sardım, televizyondaki sabah ve öğlen programlarını izleyerek akşamı ettim, allahım nasıl program onlar öle...
Blogumda çok gecikmeden geçen hafta sonu gittiğim dekoratif ahşap boyama kursunda öğrendiklerimi ve bu cumartesi tamamlanacak olanları paylaşıyım dedim...

Solda gözüken siyaha boyadığım (cam boyası ile) şişe ve diğeri de ahşap boyası ile boyanan pano...Bunlar sadece boyanmış halleri haftaya süsleyeceğim...Hiç bir zor tarafı yok boyamanın, kuruduğunda bir kat zımpara yaptım, cam şişeyi ise boyaması biraz daha meşakatli önce ponpon yapıp boyuyorsunuz, 3 kat sonra bir kat daha boyuyorsunuz...


Bu sehpa ise, 2 sene öncesine ait kendim yaptım, Eşimle fotoğraflarımı ikeadan aldığım duvar süsleri ile kombin edip yapıştırdım, üstüne de 100 kat vernik attımki üstü cam bigi dursun






Hiç yorum yok: