30 Eylül 2011 Cuma

Paul's Boutique ne cicisin sen...
Serin bi sabaha uyandık bugün, yazın geçmesini tam olarak kabul edemediğim için kışlıklarımı çıkarmadım henüz.. Giyecek bir şey bulmakta zorlandım ve her mevsim geçişlerinde olduğu gibi giysilerime tatminsiz gözlerle bakarak onlardan bir önce kurtulmak ve yepyeni cicileri almak için bahaneler yarattım...Kadınların hiç bir zaman dolabından tatmin olmadığı doğru, oluyosa ya yaşlanmıştır ya da cici takıntısı yoktur... :) İşte bu yüzden alışveriş turlarımı artırdım, H&M 'in Ankara'ya açılması'da bunlara eklenince bişeyler almamam kaçınılmazdı... Zaten her sabahki rutinim heyecanla markafoni, limango, trendyol'da neler varmış göz atmak...



Ama ondan önce sevdiğim bi kaç markadan bahsediyim...Paul's Boutique (http://www.pauls-boutique.com/)  özellikle çantalarına ve montlarına bayılıyorum, direk Türkiye'ye satışı olmasa da ASOS'tan  (http://www.asos.com/) sipariş verebilirsiniz, Vivienne Westwood, Marc Jacobs gibi... daha bir çok markayla birlikte .. Siparişlerin gelmesi biraz zaman alıyor, 3 hafta gibi bir de dikkat etmek lazım alırken ben bir kere yanlışlıka aynısından 2 ayakkabı sipariş etmiştim sonra uğraşıp göndermemiştim. Şuan sanırım shipping' de ücretsiz Türkiye'ye evet cicilerimiz bunlar ....    



Bu mont benim favorim 87 pound Asos'ta...

Hiç yorum yok: