28 Eylül 2011 Çarşamba

Ben Polyanna değilim...

" Ne kadar olmuş kimbilir, herşeyi daha da yoluna koyucam, düzene girecek daha iyi olacak derken tam anlamıyla karman çormanım...yazın bir türlü gelmemesi, günlerin nasıl geçtiğini anlayamayışım, genel dünya memnunietsizliğim de üstüne eklenince, bu stresin altından kalkabilmek için çılgın alışverişlerle avuttum kendimi, yine tatmin olmadım, kafamda hep birşeylere yetişmek, hep bir şeyler yapmak zorunda hissetmek yordu beni...üniversitede ağır bir sınav yüzünden ve bir de ösym ye girerken hiç uyuyamadığımı hatırlıorummm, bi de geçenlerde oldu bu...neyi kafama takmıştım? artık bunu da bilmiormmm...
İstediğim bu yazıyla biraz belirsiz kafası karışık az bi doz da karamsar bi potre çizmektiii... başardım sanırım...bu konunun yazılmasının nedeni "iş hayatı"nın zorluğu, katlanılmaz tipler, angarya işler, hayal kırıklıkları, yorgunluk... "

Bu yazının her anlamda "Older post" a dönüşmesi ne kadar mutluluk verici, sadece 3 ay öncesine ait olan yukarıdaki yazı, anladımki ben her ortamda mutlu olmayı başarabilen bir polyanna değilim, öyle ahkam kesen psikolojik kitaplar da hikaye...mutlu olmaya çalışın, hayattaki pozitif şeyleri düşünün, derin nefes alın, falan filan... eline yapışmış mouse'la gözünü ekrandan 8 saat almadan, akan haberlere yetişmek için harcadığın çabaya bir de mesai saati kavramının olmaması, gece gündüz işe gelmen, sadece temel ihtiyaçlarını karşılayabilecek asosyal bir insan olman da eklenince, patlıyosunuz bi yerde, patlayınca bazen iyi şeyler oluyor, mesela benim yaşadığım gibi, servisiniz değişiyo...

iş hayatımdaki sıkıntılar bitince herşey otomatik olarak düzeldi... duruldum, sakinleştim... anlamsız ve kargaşayla geçen yaklaşık bir yılı umarım geride bırakmışımdır, hiç yaşanmamak üzere umarım...

Çok şükür...

*Neyse eski hayatıma dönmemi bi kaç güzel şeyle kutlamasam olmazdı.. Bütün bi yaz fönsüz ve tepeden topladığım saçlarıma uzun zamandır yapmak istediğim gölgeyi yaptırdım... Ankara Bahçelievlerde Q kuaför çok başarılı bence...


*Gittim kendime teddy bear görünümlü minnoş mu minnoş bu kar botlarından aldım, çok yumoşlar...










Oi arte, deriden mağazalarında var, yalnız Oi arte'de 975 tl, ben 400 tl'ye aldım...



*Ne zamandır bir hobiyle uğraşamadım, geçen gün Ankara'ya H&M'nin 2 mağaza birden açacağını duyunca koştuk Gordion avm'ye orda da ogün çok güzel bir sergi varmış Atölye Beyaz'ın dekoratif boyama kursunun yıl sonu sergisi...Muhteşem yaratıcı şeyler yapılmış, hemen kayıt oldum ekimin ilk haftası başlıyor, yaptıklarımı da paylaşıcam bloguma... bilgi için.... (http://www.atolyebeyaz.com/) Bir sürü şey yapmak istiyorum...


***

Hiç yorum yok: