19 Aralık 2011 Pazartesi

İpekyol ve Twist'te net %50 indirim...

İpekyol ve Twist'te net %50 indirim 16 Aralık'ta başladı, duymayan kalmamıştır bundan eminim çünkü akşam iş çıkışı mağazalarına uğradığımda outlet'e dönmüştü, hiç bir şey kalmamıştı, ben İpekyol'da sezonda sınırlı sayıda üretilen bi tuluma - arkası çapraz detaylı -  takmıştım, ama Ankara'da bir günde bütün bedenleri tüm mağazalarda bitmişti... Ama ben naptım ettim - ki kendimden korktum artık, gözüm dönüyo :)  - Türkiye'nin dört bir yanında kapsamlı bir araştırma yaptım ve başarıyla sonuçlandı, İstanbul'da bir mağazada varmış ve şuan İstanbul- Ankara yollarında bana kavuşmayı bekliyor, çoook mutluyum...

(Tulumum elime ulaştı, fotoğrafını kendim çekmek zorunda kaldım, ev ortamındaki ışıkta biraz kalitesiz çıktı, ama sırt detayını çok sevdim ...o yüzden paylaşıyım dedim...)



Twistten de harika bir elbise aldım, yılbaşına çok uygun olacak, kırmızı, yaka kısmı boncuklu ... o da % 50' indirimle 99 tl'ye alındı... soldaki resim, ama burda biraz rengi soluk çıkmış...

Hiç yorum yok: