13 Aralık 2011 Salı

Wislist'ime beklerim ...



İşte bu yukarıda gördüğünüz beni 1 saat photo shop ile uğraştıran MY WISHLIST' im... 1. foto benim için çok önemli, böyle tatlı mı tatlı bi kızım olsun istiyorum, 

2. Foto ise, daha çok eşimi ilgilendiriyo, :) tek taş ok, 3 taş da tamamlandı, sıra bu 5 taşa geldi :) belki bugün belki yarın... (zen diamond'da gördüm nasıl güzel anlatamam, 1000 tl üstü alışverişlerde de yaptığınız harcamanın yarısı hediye ...) 

 3. Resim, Chanel'e ait, hem matruşka hem Chanel, daha ne diyim Allah derim, Chanel marka, matruşka temalı çanta da benim olsaaa  ...

4. Resim bir totiğe ait, bir çin totiki :))) ne şeker köpek dimi,

5. Tasarımlarıyla gözlerimi kamaştıran Moschino'nun parfümleri, aksesuarları kadar çantaları da çok güzel...

6. Foto ise 1.den sonraki en çok istediğim, bu sene muhtemelen gerçekleşecek,  (Gerçekleşti) bkz Phuket tatilimiz :)

7 Tory Burch babetler, renk renk...

8 Bildiğiniz gibi BMW 1.16 kasa değiştirdi, bizim de yenisiyle değiştirme zamanımız geldi, şiddetle tavsiye ederim BMW'yi tek geçerim. 

9'daki resim tabiki Christian Loubutin ayakkabı ...

10. Ve sonuncu resim kombine kıyafetler, Vera Wang parfüm, YSL çanta, şirin elbiseler ... vs, Marc Jacobs saat ve kozmetik özellikle (Too faced, Benefit, Cargo, ... )

resimde gözüken çizmeye de gitmek istiyorun bu sene unutmadan söliyim..

Ay ne güzel oldu şimdi...

Hiç yorum yok: