11 Ocak 2012 Çarşamba

Çantamın içindekiler ...

Çantamın içinde ne var ne yok hepsi işte burda, tabi en az bu kadar şeyi yanımda taşıdığım için, kocaman çantalara ihtiyaç duyuyorum, bunlara ilaveten, şişe su, telefonum, bir tomar ev, araba, dolap anahtarları ve bazen de şemsiye de oluyor... yani evimi taşıyorum resmen :))






Memnun olduğum, tavsiye edeceğim şeyler bunlar aynı zamanda ...


Çantamdan başlıyorum,  Accessorizesdan aldım bu sezon,  renklerinden dolayı herşeyle uyuyor, kullanımı çok rahat...


Şu aralar elimden düşmeyen, son zamanlarda en sıkı deli olarak tanıdığım Pucca'nın kitabı, (Küçük aptalın büyük dünyası) kafa dağıtmak için okunacak, ayıpçıl hikayelerle dolu bi kitap, komik bazen de dramatik...


Cüzdanım ve elimden düşmeyen 2012 Ajandam; Forever New


İpad kılıfım, Accessorizes, renklerini çok seviyorum, yazın clutch olarak da kullanmayı düşünüyorum ...


Güneş gözlüğüm, Beymen


Veeee tabiki çantamın olmazsa olmaz parçası, Nestle çikolata hem fıstıklı hem de bitter ...


Günlük makyajım içn neler kullanıyorum?


Ben öncelikle her gün dışarı çıkmadan güneş koruma faktörlü krem kullanmaya çalışırım, bundan önce Shiseido'nun SPF li fondotenini kullanıyordum ama Hamilton'u keşfedince başka hiçbirşeye gerek kalmadı, Hem renkli nemlendirici, hem de güneş koruma faktörlü fiyatı da 30 tl...


Physicians Formula ürünlerini tavsiye ettiğimi yazmıştım...fondoteni çok güzel kapatıcılık sağlıyor, resimdeki kalpli pudra ise hafif renkli bronzer, bazen allık bazen pudra olarak kullanıyorum...


Makyajımın olmazsa olmazı, siyah dipliner... Clinique ama Clinique de ısrar etmiyorum, daha derin siyah markalı dipliner markaları var, body shop olabilir, hatta flormar bile iyi sonuç veriyor...


El kremim bence en iyisi, kokusu biraz ağır gelebilir, The body shop hemp hand protector, ellerimi yumuşacık yapıyor


Rujum, Yves Saint Laurent, mango aromalı, nar çiçeği-turuncu renk karışımlarında...Yoğun bir renk veriyor, denemenizi tavsiye ederim...


Son olarak klasik kokum, Moschino Glamour, çiçeksi, ferah ama dik bir koku ...




İşte hiç bir gizli saklım yok artık :)))

Hiç yorum yok: