12 Ocak 2012 Perşembe

Çaya beklerim ...


Çok zamanım varmış, bu kadar yaptığım şey yetmiyormuş gibi :) yine kurs arayışına girdim, bu sefer oltama takılan kategori biraz domestic :)) ama bi hayli de fantastic ...:) ne kursu olabilir acaba?

Bilmece gibi konuşmak gerekmiyor evet, ev kızı ruhuma hitap edicek, içinde yine renklerin, şekil vermenin, süslemenin olduğu..... Taataataaaaataaam ......Kurabiye ve Pastacılık kursu :))))

Niye böyle mistik, gizemli bir tanıtım yaptım onu da anlamadım :)))

Şimdi kursumuz Ankara Kuki House'da 21 ocak cumartesi başlıyoorrr. ...09.30 da günde 4 saat ve 6 hafta sürecekmiş... hafta içini, iş çıkışı o mooda giremeyeceğimiz için tercih etmedik...


Sadece Şeker hamuru ve kurabiye için gitsem de, börek, poğaça, çörek fln da öğrenecekmişiz... Malzemeler onlardanmış, kurs ücreti ise  350 tl...

Zaten yemek yapmak ve özellikle pasta yapmak zevklerim arasında...
Heyecanla bekliyorum ...




Hiç yorum yok: