19 Ocak 2012 Perşembe

Kolay bebek patiği yapımı

Selam, size güzel haberlerim var, dikiş dikmeyi öğrendim 5 gün oldu :)) gözümde çok büyütmüşüm, Ananemin, "Sen araba kullanıyosun, dikiş dikmek nedir ki" sözünden cesaret alıp, aldım dikiş makinamı, hafta sonu gelsin sizlerle hangi makinayı aldğımı ve diktiklerimi paylaşıcam, yalnız şunu söyliyim, şimdiden fermuar bile dikiyorum, bir kloş etek ve bir de bluz diktim, iç güdüsel bir şey sanırım, kalıpla teğellemeyle pek uğraşmadım,  Biraz bir şeyler yapınca, daha bir çok şey yapmak için sabırsızlanıyorum ...

Gelelim bebek patiklerine, kız bebeklerini özellikle bi ayrı seviyorum, pofidik küçük ayaklarında böyle patikler, babetler ise görmiyim :)) ısırırımmm ... İşte bunlar size fikir olması için,  aşağıda da basit, hepimizin yapabileceği bir kalıp örneği var ...ister kumaştan ister keçeden, geliştirmek size bağlı...








Hiç yorum yok: