23 Ocak 2012 Pazartesi

Kuki House Pastacılık Kursu

Cumartesi günü öyle güzel vakit geçirdim ki ...
Şu resimden anlaşılıyor mu sizce ? Veee üstelik harika bir browni nasıl yapılır artık biliyorum ... :) daha önce yaptıklarım gerçekten browni değilmiş dedirten...

Şefimiz Münir usta; sempatik, titiz, püf noktaları, tüm ayrıntıları bizlerle paylaşarak bir derste, 3 saatte bize 4 tarif verdi, Waffle, Hindistan cevizli ve çilek marmelatlı kuki, temel pastacılık kreması ( krem patisserie) ve cevizli browni, ...tüm bunlar 3 saatte yapıldı, öğrenildi, tadıldı ve hatta paketlenip evlere götürüldü ...

Benim Favorim, ilk yaptığımız cevizli browniydi, günün süprizi ise; böyle önümüzden kırmızı kırmızı çilekler, erimiş bitter çikolata, çikolata dekorları geçerken, artık kokulardan ve izlediklerimizden başka şey düşünmezken, harika sunumuyla resimdeki browninin, çekilişle ve kurayla bana çıkmasıydı....yani günün şanslısı bendim...


Münir usta'nı  pişen kremayı ocaktan alıp tezgaha dökmesi ise, görülmeye değerdi... Sonra spatula ile şekil vererek karıştırdı ki, topaklanmaması için, şaşkınlık içinde bunu evde nasıl yapabileceğimizi sorduk, düşük ayarda mikserde çırparak soğutabileceğimiz tavsiye edildi.


Şefimiz, waffle süslerken ...
Waffle'ın üstüne hazırladığımız krema sürüldü, üstüne dondurma ve çilekle sunuldu ...
Bu tabaklar da bizler için hazırlandı ...


Evet, bu tarifleri sizlerle paylaşıcam ama denedikten sonra...

Hiç yorum yok: