25 Ocak 2012 Çarşamba

Juicy Couture !!! Çok seveceksiniz...



Atlı karınca, balerin, dondurma, cupcake, şeker, ponny ... bana küçüklüğümü hatırlatan kelimelerden bikaçı... Hepsi de Juicy Couture'da !!!


Sizde benim gibi, çocuksu, şirin, romantik şeyleri seviyorsanız  Juice Couture markasının favorileriniz arasına gireceğinden eminim... Her çeşit ürünü var.. gözlük, bikini, ev terliği, lap top çantası, parfüm, kolye, trençkot, sabahlık, ayakkabı ... ve daha fazlası ...
 
Sitesi : http://www.juicycouture.com/  iyi haber, uluslararası alışverişte, Türkiye'ye gönderimleri de var, belli miktara kadar 35 dolar kargo ücreti, açıkça belirtilmiş sitede ...Şu anda ilk alışverişinizden sonra ikincisinde %20 indirim kazanıyorsunuz ...Türkiye'de de yeni yeni tanınıyor,  Harvey Nichols'ta rastlamıştım bir kaç ürününe, başka bir yerde var mı bilmiyorum...























=all

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Couture by juicy couture ve viva la juicy kullanıyorum. Hayatımda böylesine dehşet bi parfüm kullanmamıştım ve yaklaşık 3 sene önce keşfettim. şimdi de vazgeçemiyorum. Türkiye' de yok evet, sadece Nişantaşı'nda var o da giysiler vs... Aman herkes kullanmasın valla, çok benimsedim parfümümü ve paylaşamam kimseyle :D