25 Ocak 2012 Çarşamba

Lana Del Rey - You Can Be the Boss (ruh halime giden şarkı)



Öyle sıkıldım ki... böyle tipik cici kız şeyleri paylaştığıma bakmayın, pembe bulutların üstünde, tasasız, alışverişten başka bişey düşünmeyen bir profil çizip, kendimle bazen dalga bile geçsem de, arada böyle ciddi modlar da yaşıyorum... Böyle bir realist, bilinçli, sorgulayıcı olasım geliyo... işte böyle şarkılar da beni gaza getiriyo, Hey dur ordaaa ! diyesim geliyo, istemediğim şeyi yapmak istemiyorum, ne yapıyorum ben yaaa diyorum? :)) İçinde hayalleri ile yanıp tutuşan, düzene ayak uydurmak istemeyen biri çıkıyo içimden ...

Yaptıklarımdan, işimden, rutinden sıkılıveriyorum, hani biraz daha gaza gelsem, bi başarı öyküsüne konu olucam sanki :)) bi falcının ! bir zamanlar dediği "senin bile bilmediğin bir yeteneğin var, gün gelecek herkes seni tanıyacak" cümlesi ile umutlanıyorum ... :))

Sonra ne mi oluyo? şarkı bitiyo, haberlere dönüyorum, yayına verilecek epey haber birikmiş ... dışarı bakıyorum, kar iyce abartmış, eve bugün de kazasız belasız gitsem diye düşünüyorum, ...aynı şeylerin yine esiri oluyorum...

Bugün de böyle olsun ozaman ...

Hiç yorum yok: