31 Ocak 2012 Salı

Petito ve Mutfak önlüğü diktim...

Yine dolu dolu bir haftayı geride bıraktım, uzun zamandır hep bir şeyler yapma isteği dikiş dikmeye ve pastacılık kursuna başlamamla son buldu, gerçekten zaman nasıl geçiyor anlamıyorum, bana eve gelince geçen 4-5 saat yetmiyor, 1-2 haftadır yaptıklarımı sizlerle paylaşıyım istedim ...Hepsi bu kadar değil, ve ne yazıkki akşamları fotoğraf çekebildiğimden, çok net değil...

Ben özellikle Petito adını verdiğim, (kendisi polar oyuncak) küçük kurabiye adamı ve mutfak önlüğünü yaparken çok eğlendim...Henüz bitmesini bekleyemeden de gösteriyim size... (ağız ve düğme eklicem) İşteee...  :)) 

Kendisi çok aristokrat bir kurabiye adamdır, O da tamamlandığında böyle cici birşey olduğu için gülümsedi ...:)) 

Nasıl yapıldı?

40 cm kahverengi polar kumaş
2 düğme
30 cm genişliğinde kırmızı beyaz puantiyeli kumaş,
ve beyaz zigzag şerit (1 metre rahat rahat yeter sanırım)

İşte tüm bunlar yumuşacık bir oyuncak olmasına yetti, kalıbı nasıl çıkarttım peki ? Bildiğiniz gibi benim kalıp anlayışım: sabun ve makastan ibaret, göz kararı yapıyorum genelde herşeyi ...Başı içinse, İKEA 'nın yuvarlak kurabiye kutusu çok işime yaradı ...
 
 
Makinam Singer Promise, poları işte böyle dikiyor...



Bu da mutfak önlüğüm, Bir yabancı sitede görmüştüm, malzemelerini bulunca aynısını yapmak zor olmadı, gülen büyük bir ağız da yapılınca tamamlanmış olacak, yapımı zor değil, ancak beni çok uğraştırdı..Makinam bütün gıcıklığını bunu dikerken yaptı bana, Normalde hepsi 1 saatte dikilecekken 5 saat uğratştım, ip koptu, dikmedim, neyse sonunda böyle bir şey ortaya çıkınca affettirdi kendini...

Hiç yorum yok: