6 Şubat 2012 Pazartesi

Apolet ve Yaka Çalışmalarım ...

Evet biraz gözlerim ağrıyor, Hafta sonum da bunları yapmakla geçti, ev de toplansa da epey bi dağıldı :)) yemek masasının altı da boncuk dolu :)) ... ama değdi yaaa...

Mütevaziliği bi tarafa bırakıyım, sezarın hakkı sezara...

Bu yakalar çok güzeel, muhteşem ötesi oldu...
Sen neymişsin be abi ...şeklinde... :))

hangisi favorim?
Siyah beyaz POKER yaka...

sonra bu pembe cici yakayı da sevdim

Apoletler de pek şık canımmm, hangi gömleğimle,hangi ceketimle kullansam acaba?

Yapılışlarını anlatmak hem çok kolay:  evde olan, birazda dışardan takviye ettiğim düğme ve hoşuma giden aksesuarları, kalıbını çıkardığım keçelere diktim ...

Hem zor: neyi neyle, hangi renkle, desenle uyduracağımı seçmek ve dikmekle saatler ayırmak..

İşte benim favorim, çok sevdim hem de çoook, resimde pek gözükmüyo ama taşları çok güzel parladı, aksesuarları da ayrı ayrı güzel...



Sizde apoletli bi gömleğiniz olsun isterseniz, işte kalıbı, kesin keçeyi omzunuza göre, dikin üstüne düğmeleri, kenarına da pul, altına da püskül dikin...





5 yorum:

OYA dedi ki...

iskambil kağıtlı olan çok orijinal.bayıldım

Missinem dedi ki...

çok Teşekkür ederim :)) ben de zevkle kullanıyorum açıkçası...

Ponti dedi ki...

Elinize sağlık gerçekten çok beğendim. :)

Ponti dedi ki...

İskambil kartlı yakaya özellikle bayıldım, tebrikler :)

Ponti dedi ki...

Elinize sağlık, iskambil kartlı yakaya özellikle bayıldım.

Bir de defalarca yorum giremedim kelime doğrulama yüzünden ve her seferinde sildi baştan yazdım baya sıkıntılı oldu, onu kaldırsanız çok güzel olmaz mı? :)