15 Şubat 2012 Çarşamba

Yeni trend Online Alışveriş ve siteler

Aslında böyle bir konuyu daha önce çoktan açmış ve hakkında bir sürü post yazmış olmam gerekirdi, bir çok internet alışveriş sitesini çoktan keşfetmiş biri olarak...

İnternetten alışverişin yaygınlaşmasıyla her türlü alışverişimi bu yolla yapıyorum, haftada en az 3-4 paket, tabi iade edebileceğimin de güvencesiyle, sepetime atıyorum beğendiklerimi... Sıkıntısı ise bazı internet alışveriş sitelerinde bekleme sürecinin çok olması, siparişin elinize geç ulaşması...ve aldığınız her ürün için ayrı ayrı kargo ücreti ödemeniz..

Markafoni, Trendyol, Limango zaten benim için vazgeçilmez üçlü, Limango iyi reklam yapsa da geride kaldı bence,

Markafoni ve Trendyol, her sabah baktığım siteler... Özellikle Markafoni'den aldığım NR 39 marka çizmelerim, Betsey Johnson ayakkabım,...

Trendyol'dan aldığım Two wins marka tasarım ceketim de dolabımın nadir parçası...

Bir de bazen Beyaz Kutu' dan da alıyorum, kaliteli bir site, markaları da.. Accessorize marka çanta ve Miss Sixty marka ayakkabı almıştım... Hemen teslim edilmişti...

Morhipo'da güzel ama nedense çok birşey bulamıyorum, Morhipo'nun iyi tarafı, 1 ay süre içinde iade edebilmeniz ve sepetinizdeki ürünler için ayrı ayrı kargo ücreti ödememeniz.

Daybuyday' den uzak durun derim, bir ürün satın almıştım bir ay sonra tedarik edemediklerini söylediler,

Vip Dükkan ise sıradan ve işporta gibi ürünler satışa çıkarıyor genelde,

1v1y' de tavsiye edebileceğim bir internet sitesi...

CLUBBOON ise arada baktığım bir site,

EN MODA Biraz daha ayrı tutacağım, luxury brand dediğimiz, lüks tüketimin, Markaların, ünlü tasarımcıların ürünlerinin satıldığı internet sitesi, kesinlikle bir bakın derim ... 


Yurtdışından, İngiltere' den alışveriş deyince ilk aklıma gelen, ASOS' ta trend şeyler bulmanız ve ücretsiz kargoyla satın almanız mümkün, yalnız söyliyim 15 günden önce gelmesi zor, tabi standart kargo ise...ayrıca, ürün alırken dikkat etmeli, iade prosüdürleri yurtdışından alındığı için çok da kolay değil...


İyi alışverişler dilerim...

Hiç yorum yok: