5 Aralık 2012 Çarşamba

Women'secret Türkiye'de


Türkiye'de - en azından İstanbul'da - nasıl mağazası olmaz diyordum meğerse çok yakın bir zamanda ünlü iç giyim markası Women'secret, İstanbul'a iki mağaza birden açmış! (Aqua Park Florya ve Marmara Park Beylikdüzü Avm) Süper haber, yani ben H&M, Bath and Body Works için falan gittiysem bunun için da İstanbul'a giderim :)) bu cümlemle bazılarınız bunun çok gereksiz bir davranış olduğunu düşünseniz de, çok seviyorum bazı şeylerini napiiiimm :))

Eğlenceli ve çocuksu şeylerden asla vazgeçemeyeceğim için benim favorim "ginger cookies" serisi oldu.
 
İstanbullular hadi yine şanslı yine iyisiniz valla, herşey ayağınıza geliyoo :) 
 
İyi haber, 5 yılda 60 mağaza daha açılacağı. umarım bir ikisi de Ankara'ya hatta, benim evime yakın avm'ye açılır. Tabi bir şey isterken tam olarak ve sınırsız istemeliyim :)


Mickey Mousse


 
 
Raincoat Girl

Warm Wishes
 

 
İnternet Sayfasında daha bir çok güzel şey var, bakmak isterseniz TIK TIK


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de hastayım bu markaya! Bir de Antalya açılsın tamamdır, tadından yenmez o zaman :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok güzel tasarımlarmış :)