4 Aralık 2012 Salı

Yeni yıl hazırlıkları

Her ne kadar 2012 daha bitmediyse de benim için bitti sayılır. :)


2012 beklentiyle, zaman zaman memnunsuzlukla geçen bir yıldı, tabi çok da haksızlık edemem tatil, eğlence, yeni arkadaşlar edinme açısından da bir o kadar dolu ve bol kahkahalıydı.

Her yıl üşenmeden sıfırdan hayaller kurar, yeni yılın bana getireceği güzelliklere ve süprizlere odaklanırım. Bu hevesim o yıl bana pek bir şey verememişse, yıl sonuna doğru kaçar...

Amaaa...


2013'ten çok umutluyum :) ve 2013'ü evimi süsleyerek, hediyeler alarak, güzel yeni yıl kurabiyeleri, pastalar yaparak... güzel karşılayıp şımartmak istiyorum. Beni daha çok sevsin ve bana istediğim herşeyi yaşatsın diye.

İşte bunun için yapabileceğimiz bir sürü şey var, bana fikir verdi hepsi. Peki siz neler planlıyorsunuz yeni yıl için?























2 yorum:

senem dedi ki...

yeni yıl ruhuma büründürür bu fotoğraflar valla şahane!!

Unknown dedi ki...

musmustlu guzel bı yıl olsun hepımız için :) sevgiler!