15 Nisan 2013 Pazartesi

Kozmetik ürünlerim satışta

Kullanmadığım bazı ürünleri çok çok uygun fiyata almak isteyebileceğinizi düşündüm. Çok detaylı yazamadığım için, fiyatlarını ve özelliklerini de araştırabilirsiniz. Bir sorunuz olursa bana mail gönderin lütfen. Ürünlerin hepsi orjinal olup bazıları çok az kullanıldı bazıları ise hiç kullanılmadı.

SET 1: ESTEE LAUDER (BU SET SATILDI)

 Estee Lauder Sensuous parfüm (yarım)
+
Estee Lauder Verite (Hassas ciltler için kremsi yüztemizleyici %80'i kullanılmadı)
+
Estee Lauder kuru - hassas ciltler için tonik (yarısı kullanıldı)

Fiyatı, daha ucuz olamazdı HEPSİ 40 tl. (Sadece birinin yarı fiyatından da ucuz)
Ürünlerin hepsi tam boy.


Set 2: MAKYAJ
 Ürünler 1 yada 2 kez kullanıldı


Laura Mercier pembe ve mor metalik, kremsi farlar (sadece biri 60 tl'nin üstünde)

Lancome mavi far (Tekli farları 50 tl'nin üstünde)

Bourjois, koyu mürdüm rengi far (30 tl civarı normalde)


Pastel mor renk tekli far
Nina Ricci koyu yeşil tam boy far

-----------------------------------------         HEPSİ 40 TL    ------------------------------------------------


! Veya tek tek alırsanız Bourjois 10 tl, Laura Mercier farlar 15 tl, Lancome far 15 tl. Set aldığınızda Nina Ricci ve pastel farı hediye ediyorum.


 SET 3 - CİLT -
Çok az kullanılan ürünler (Sephora temizleyici ve Arko nem neredeyse hiç kullanılmadı)
SEPHORA - Arındırıcı makyaj temizleme kremi -  (sadece bu ürünü 30 tl'ye aldım)
OLAY - göz makyajı çıkarıcı krem
BİODERMA - Nemsiz ciltler için doğal ve sağlıklı bronzluk sağlamaya yardımcı nemlendirici bakım kremi.
CLINIQUE - minik partiküllü hassas ciltler için peeling
MURAD - Akne tedavi edici ve sivilce kapatıcı stik
Veee hepsi 40 tl (Tek tek almak isterseniz mail atın.)



SET 4:  OJELER
China Glaze 3 oje ( herbirinin normal fiyatı 17 tl) ve bir Max Factor mini oje, bir İnglot marka ve bir Flormar marka oje
Hepsi 20 tl


NOT: SET ALANLARA YANINDA UFAK HEDİYELERİM OLABİLİR.

5 yorum:

çikolatatadında dedi ki...

MERHABA BEN ESTEE LAUDER SETİ İSTİYORUM CANIM NASIL OLCAK YARDIMCI OLUR MUSUN?
cikolatatadindablog@gmail.com

çikolatatadında dedi ki...

ürünler şuan elime ulaştı hepsi sağlam geldi ve göründüğü gibi yanında koyduğun bonuslar içinde teşekkür ederim canım :))

Missinem dedi ki...

çikolatatadında,güle güle kullan canım :)

Adsız dedi ki...

canım ben oje setini almak istiyorum hala elindeyse nasıl yapıcaz ?

Missinem dedi ki...

Oje setini hala alabilirsin tabi, snmtrpn@gmail.com mail adresine mail atarsan iletişim kuralım ;)