15 Nisan 2013 Pazartesi

Saçım için en iyisi - Kerastase -

 
Saçım için en iyileri bulana kadar arayışım hiç bitmez,  yeni ürünleri denemeyi çeşitli ürün kullanmayı severim.Aslında Kerastase'ın çok başarılı bir marka olduğunu duymayan kalmamıştır ama piyasadaki diğer ürün fiyatları ile karşılaştırınca amaaan canım bu paraya değer mi sorusuna KESİNLİKLE değer denebilecek ürünlerinden de bahsetmemek olmaz. İşe yaramayan 3 ürün yerine mükemmel tek ürün her zaman tercihimdir.

Ben kuaförümün önerisi üzerine öncelikle, saç uçlarımdaki kırılma ve kurumayı tedavi etsin diye Kerastase Cristalliste Lumiere Liquide aldım. Bir tek damlası ile uzun saçlarıma çok yönlü bakım yaptı. Durulanmayan ve nemli saça uygulanan bir bakım. Yağlı etkisi olmadan (bir çok saç serumu saçı evet nemlendiriyor ama yağlandırıp, ağırlaştırıyor da) yumuşacık güzel kokulu bir nem ve parlaklık sağladı.

Ben sadece saçımın kırılmış uç kısımlarına uyguladım, Bir ürünü gerçekten memnun kaldıysam tavsiye ediyorum. Memnun kalmazsam da yazıyorum. Bence deneyin. Fiyatı ben Roma seyahatim sırasında 60 tl'ye almıştım. Sanırım TR fiyatı da o civarda.
 
Gelelim bu muhteşem ikiliye!
Kerastase Elixir Ultime saç maskesi ve saç banyosu.
24 karat altın ritüeli ile zengin bakım yaparak saçlara altın ışıltısı kazandırıyor.

                                                  Kerastase' a bu iki ürün için teşekkkür ederim.
 
Herşeyden önce söylemeliyim ki, müthiş kokuyorlar. Öyle ki kapaklarını açıp arada bir kokluyorum Mis! Bu serinin sevdiğim diğer tarafı da paraben-silikon gibi zararlı kimyasal içermemesi. Özellikleri nedir diye sorarsanız, dünya çapında bir çok kadının ikonu haline gelen bu ürünler, 4 değerli yağın (Argan, mısır,prekaksi ve kamelya) birleşimi ile saça 24 karat altın ışıltısı kazandırarak besleyip, koruyor. Saç banyosu ağırlaştırmadan derin bir arındırma için görevliyken, haftada bir uygulanan saç maskesi ise kremsi yapısıyla ipeksi saçlara kavuşmanızı sağlıyor. Valla ben kavuştum :) Saç ürünlerimi buldum.
 
Bu iki ürün tüm saç tiplerine uygun olsa da bence kuru ve yıpranmış saçlar için daha işlevsel.


Hiç yorum yok: