21 Ekim 2010 Perşembe

LEYLEK YİNE HAVADA, AMSTERDAM - KÖLN YOLCUSU KALMASIN...:)



Selaaammm, artık toparlanma vaktidir... bunaltıcı, sıcak ve sıkıcı bir okadar da stresli bir yazdan sonra bu bahar bana iyi geldi her ne kadar kasvetli ve yağmurlu karşılasa da...belkide ev alma sıkıntımızın ortadan kalkması ile kurt kadın halimden otomatik olarak, güleç sinem :) halime kavuşmamdır sebebi :) şimdi de yeni heyecanlar kapıda :) bebiş haberi fln değil vereceğim...ama beni mutlu eden bir haber.. şu rutin hayatı biraz hareketlendirecek...Leyleği havada görmeyi çok seven ikili olarak biz bu sefer Amsterdam a ordan da Köln'e gidiyoruzzzz :)) ama ben önce İstanbula ablamı ziyarete gidiyorum, tam da İstanbul'u özlemişken...Şimdiden Amsterdam ve Köln ile ilgili hemen hemen herşeyi öğrendim, dolu dolu bir seyahatten sonra buraya paylaşıcam ama ondan önce Bayram tatilinde ELF'le gittiğimiz Çeşme seyahatini de paylaşıcam, Çeşme hayal ettiğimden çoook ama çok güzeldii...neyse yazımda okursunuz... görüşürzzz...

Hiç yorum yok: